Nasze produkty
Zamówienia indywidualne
Nadruki i Etykiety IML
Doceniając znaczenie wyglądu opakowania dla atrakcyjności produktu, oferujemy opakowania z tworzyw sztucznych zdobione techniką suchego Offsetu lub z etykietami IML (wtapianymi). Technika suchego Offsetu umożliwia uzyskanie wszelkich rodzajów odcieni z palety kilku barw podstawowych.
Metoda IML pozwala na korzystanie w projektowaniu wzorów etykiet z praktycznie nieograniczonych możliwości graficznych i zapewnia etykietom połysk.
Oferujemy opakowania z tektury z nadrukami Fleksograficznymi lub wykonane techniką Sitodruku. Opakowania tekturowe z nadrukiem oprócz podstawowej funkcji zapewnienia bezpieczeństwa produktom spełniają szereg innych ważnych funkcji. Estetyczne kartony zwiększają atrakcyjność towaru i mogą być wykorzystane jako nośniki treści reklamowych. Są odpowiednie dla umieszczenia na nich informacji pożytecznych dla nabywcy towaru. Umożliwiają umieszczenie ostrzeżeń o konieczności zachowania szczególnej ostrożności w ich transporcie.
Opakowania Dedykowane
W odniesieniu do opakowań z tworzyw sztucznych, dzięki naszym partnerom, producentom współpracującym z doświadczonymi zespołami grafików, oferujemy klientom pomoc w realizacji ich własnych pomysłów na nadruki lub etykiety IML. Klientom samodzielnie przygotowującym projekty pomagamy w spełnieniu wymagań projektowych producentów odnośnie: formy przekazania projektu (plików elektronicznych), opisu dostarczanych plików i nośników informacji oraz w zakresie szczegółowych wymagań projektowych.
W przypadku indywidualnych potrzeb o odpowiednio dużej skali ilościowej, we współpracy z producentami posiadającymi własną produkcję form, możemy podjąć się realizacji dostaw opakowań o kształtach i pojemnościach zaprojektowanych oraz wyprodukowanych zgodnie ze specyfikacją podaną przez klienta.
Jesteśmy gotowi, we współpracy z naszymi partnerami, podjąć się dostaw opakowań z tektury, w kształcie i z nadrukami odpowiadającymi indywidualnym potrzebom klientów.
Nasze bogate doświadczenie pozwala nam skutecznie rozpoznać i zrozumieć niestandardowe potrzeby klientów. Niezależnie od branży reprezentowanej przez klienta, wielkości czy lokalizacji, dostosowujemy się do jego potrzeb odnoszących się do cech produktu, sposobu dostawy jak i pozostałych kwestii dotyczących realizacji zamówień.